9/3/08

D'ON VENC?

Fins fa poc em trobava aquí, però d'un temps ençà, els problemes tècnics m'han superat. Amb el cor trencat deix bloc.cat. Qui sap el que ens depararà el futur?

Arrib doncs a aquest nou món esperant que els dies facin d'aquesta bitàcola el racó d'intimitat que vaig aconseguir en la passada etapa. Intentaré modificar la plantilla, com si es tractàs de la decoració de casa meva, per tal de que vosaltres, i jo mateixa, ens hi trobem més còmodes, i fer-me al nou sistema. Esper la vostra paciència i comprensió.

S'inicia ara, aquesta nova etapa. Sigau benvinguts.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

doncs malauradament som molts els qui ja fa temps que hem emigrat de blocat. Et seguiré seguint en la teva nova casa! :-)

Cosespetites ha dit...

Moltes gràcies somiador. Esper poc a poc poder anar millorant l'aspecte del bloc, però el tema de les plantilles, el HTML... no hi ha manera.